Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

DSS između progona i predizborne propagande

Komentari (114) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 25 mart 2011 11:15
nataša
A šta je sa jednim zaboravljenim ubistvom. Ubistvom Boška Peroševića.
Ima li to ubistvo političku pozadinu?
Dok postoje dva kriterijuma nije čudo da neki nipodaštavaju i sud i Tužilaštvo.
Preporuke:
0
0
2 petak, 25 mart 2011 11:17
vlks
Od mene ćete samo dobiti vest da je most preko Ade 300 miliona skuplji, nego što je to bilo planirano. Zašto se time ne bave mediji?
Preporuke:
0
0
3 petak, 25 mart 2011 12:00
Novi Sad
Mislim da se radi o maltretiranju i progonu?
Slučaj Kolubara je samo jedna sitnica u moru korupcije koja je bila u svim vladama,a o današnjoj tek nemam reči!Ona je izvučena jer je potrebna da Koštunicu "rasturi" do kraja,da svi vide "tog poštenog čoveka" kakav je u stvari.
On je izlozen progonu,da se do kraja i politički uništi,u to nema sumnje!A kada vidite ko to radi,koji su to ljudi,dodje vam da svisnete od nemoći!
Zašto tuzilac javlja šta će raditi?Sve je tu mutno,na pomolu je novi Drajfus.
Preporuke:
0
0
4 petak, 25 mart 2011 12:07
Petar
Odličan, vrlo analitički tekst. DSS, iako nije na vlasti, je direktno i indirektno kriv za katastrofalno stanje u Srbiji. Svojim delovanjem ili nedelovanjem, dok je bio na vlasti, uništio je sve ideje za koje se deklarativno zalagao i omogućio sadašnjoj pogubnoj vlasti da se ustoliči i održi. Sve je počelo negativnom selekcijom u samom DSS-u. Neka DSS samo prebroji koliki je broj intelektualaca bio na različite načine "primoran" da se udalji od DSS-a, odnosno pasivizira. Sigurno je da bi ova "odstranjena" intelektualna sila i danas bila u stanju da usmeri Srbiju u pravom smeru (ali ne više sa DSS-om). Od DSS legalizma se u praksi pokazalo da nema ništa (saradnja sa hagom, brojne kriminalne afere vezane za njegove članove, nepotizam,..). Zalaganje za Kosovo, koje se po rezultatima sada može shvatiti kao "paravan" za bezidejnost u ostalim segmentima delovanja (privreda, kultura, obrazovanje, ..).
Sa pravim DSS-om Srbija je imala šansu.DSS je sam sebe doveo da je isti kao oni.Srbija ovako nema šans
Preporuke:
0
0
5 petak, 25 mart 2011 12:16
Biljana Nikolić
Ne može se tekst pisati i po babu i po stričevima,i po pravu i po politici i sve postaviti u istu ravan. Uz to, u tekstu su zaboravljeni pravni i stvarni preduslovi za mogućnost izvršenja nekog krivičnog dela.

Bivši direktor Kolubare iz DSS se uredno odazivao pozivu tužioca. Nije pozvan zbog propusta u radu borskih rudnika koje on nije bio u mogućnosti da napravi, niti je pozvan neko od direktora iz borskih rudnika na ispitivanje o propustima u Kolubari.
Preporuke:
0
0
6 petak, 25 mart 2011 12:37
Milan NS
Rekao bih da je odgovor na pitanje zašto se cela ova priča upravo sada plasira upravo - rejting. Ali ne rejting DSS-a, već rejting LDP. Od atentata pa do danas, LDP u svakoj prilici šalje poruku da direktno optužuje Koštunicu i ljude iz njegovog kabineta za organizovanje atentata. I tu nema tajni, možemo sada da se pravimo nevešti i da to predstavljamo kojekakvim politički korektnim "postavljenjem pitanja" ali je jasno koliko se na toj temi na nekorektan način insistira i koliko u tome debeo ulog ima televizija B-92. Moje mišljenje je da upravo LDP-u odgovara da sve ostane na nivou večitih teorija zavera i nedokazane sumnje jer kada bi se pitanja zaista postavila svašta neprijatno bi isplivalo na površinu; a na ovaj način - uz nepotkrepljene ali stalne sumnje i optužbe stvara se klub onih koje okuplja mržnja prema umišljenom neprijatelju - a to znači siguran priliv glasova. Odgovara ovo i režimu jer se oni predstavljaju kao umerenija struja ali sa prećutno istim stavom kao i LDP.
Preporuke:
0
0
7 petak, 25 mart 2011 12:44
Milan NS
I još samo jedna napomena - kada bi se Koštunica odazvao takvom pozivu jasno je da bi mu sudili novinari B-92 u Insajderu a ne sudije u sudnici. Koliko je zaista naše sudstvo transparentno? Da li smo i za jedan slučaj mogli da kažemo da su ga mediji ispratili autentično i da nisu i sami donosili sud, unosili kvazi-dokaze i formirali javno mnjenje? Može Koštunica i da se odbrani pred sudom (mada i ne bi bio prvi koji je u Srbiji osuđen bez dokaza) ali opet bi cilj onih koji ga vucaraju po medijskom blatu bio ostvaren - imali bi novi argument da je tom Koštunici i suđeno za nešto i mogli bi svoju teoriju zavere da pletu još dugi niz godina. A nisam nešto preterano sklon da saosećam sa Koštunicom, njegova letargičnost mi ga čini krajnje nesimpatičnim.

Tako da, apsolutno se slažem sa autorom teksta ali sve što je on naveo primenljivo je za neko ozbiljno demokratsko društvo a ne za ovu jadnu, "reformisanu", besmislenu banana-plutokratiju.
Preporuke:
0
0
8 petak, 25 mart 2011 12:56
Joviša Vidić
Gospodin Slavko Živanov, pokušava biti spin doktor, ali mu to očigledno ne uspeva. Za spinovanje neophodna je mnogo veća suptilnos od njegovog metoda, odmah prepoznatljivog.
Joviša Vidić od Rudina.
Preporuke:
0
0
9 petak, 25 mart 2011 13:03
tatjana
A „progon“ je inače, u prevodu, najava tužilaštva da će razgovarati sa Koštunicom.

I to najava koja je stigla nakon horskog prozivanja istog tužilaštva u medijima (ne)zavisnim od zapadnih ambasada u kojima se sastavlja vlada i bira predsednik, i polumutavih (a dovoljno zlokobnih) oglašavanja istih izabranih individua i "opozicionih" NATO-partija zgroženih nad time što "organi pravosuđa" ne reaguju!
Preporuke:
0
0
10 petak, 25 mart 2011 13:06
tatjana (nastavak)
A kao obaveštenje njemu i ostalima zabrinutim nad Koštuničinim ugrožavanjem pravne države: poštovanje procedura i naloga nadležnih službi jeste (jedan od) uslov(a) funkcionisanja pravne države. Kada, međutim, te službe počnu da nadležnosti koriste kao masku za teror, postoji nešto što se zove GRAĐANSKA NEPOSLUŠNOST!.

A ona je, u tom slučaju, uslov SLOBODE!

Ako Bog da, vidimo se tamo!
Preporuke:
0
0
11 petak, 25 mart 2011 14:03
ivan
Nije istina uvek ''negde između''. To ''među područje'' često je stanište poluistina, ili rezorvar odakle se crpi neistina - ili nešto treće što sa konkretnom istnom nima veze.
Na primer, u porno filmovima i u žanrovskim pričama, igra se uloga ''nevine tinejdžerke'' koja nije obavila akt defloracije - ali zna sve tajne zanata. U situacionoj perverziji, poseban naboj izazivaju te dve strane uloge: ''nevina'' i ''zanatlijska''. A glumica kao nosilac identita ''negde između'' ta dva ekstrema, može da zadovolji konzumatorsku potrebu šarolike publike.

Ovo pisanije vidim kao performans koji publiku treba da drži ''zadovoljenom'' u opravdavanju pasivnosti pred agresijom tužilaštva i Ministrstva koji zajedno sa medijima i pomagačima, u orkestriranom sudištu javnog mnenja - počinju, vode i okonačavaju istragu i spor i režu kaznu.
Preporuke:
0
0
12 petak, 25 mart 2011 14:17
Zoran Popović
Ako ste mislili da nije progon objavljivanje namere da se neko pozove kod javnog tužioca kroz javne medije, uz obavezno pojašnjavanje da odgovornost verovatno postoji i da je to razlog zašto se poziva na saslušanje, i to već nekoliko godina kada rejting na vlasti počinje da pada a poziv elaborira nje da se uruči. Premijer je ubijen 2003 godine i ukoliko tada ili posle nekoliko godina Koštunica nije pozvan da da iskaz onda su i ovi koji ga nisu pozvali deo zavere ili izuzetno nekompetentne osobe. A možda im i odgovara da se ovakve vesti i završe na novinskim člancima, jer to po njihovom mišljenju obara rejting DSS a povećava njihov. Pozivanjem Koštunice na svedočenje bi im oduzelo taj alat za podizanje rejtinga.
Preporuke:
0
0
13 petak, 25 mart 2011 14:49
AlMPopović
Svakako se radi o progonu. Posle partijski sprovedene reforme pravosuđa, o čemu se EU decidno izjasnila, pred nama revizija čitavog postupka reizbora sudija i tužilaca. Sada, ljudi iz tužilaštva kupuju sebi mesto u budućoj podeli tužilačkih funkcija, medijskim najavama saslušanja. Čak, ako se pogleda konferencija za štampu DSSa, vidi se da nije rečeno da se Koštunica neće odazvati pozivu, već da je poziv besmislen te da se ništa više o tom slučaju ne može reći, osim onoga što je već rečeno na konferenciji za štampu. A takozvani novinari i takozvani analitičari, protumačili su to kao odbijanje Koštunice da svedoči. Još jedna u nizu manipulacija. Kolubara, Putevi...? Naravno, svako ko je odgovoran, neka bude gonjen i osudjen. Ali, zar mislite da svaki direktor dobija naloge od premijera o tome kako da vodi firmu? Koštunica je valjda vodio Kolubaru ili Puteve? Nije. Ali je zato Gebelsa dostojnom montažom svaki put kada se kaže "kradja" on bio u kadru. B92 je sramota za novinarsvo.
Preporuke:
0
0
14 petak, 25 mart 2011 15:05
Mari
A kako se zove ono što su "legalisti" radili Slobodanu Miloševiću!
Preporuke:
0
0
15 petak, 25 mart 2011 15:54
Tužilac Miloš Bojanić?
Gospodin Živanov zaobilazu činjenicu da je V. Koštunica ovde progonjen zbog političkog delikta i da takav progon ne samo da nije legitiman, nego čak nije ni legalan (barem od onog trenutka kada je ukinut famozni "član 133"). Gospodin Živanov i oni koji slede njegovu logiku mogli bi isto tako da podrže progon Jevreja u Srbiji. Naime, činjenica je da su neki naši mediji preneli optužbe izvesnih javnih ličnosti (Miloš Bojanić i Maja Nikolić) na račun jevrejskog naroda. Sada bi, ako sledimo logiku g. Živanova i njegovih istomišljenika, bilo isto tako legalno i legitimno da tužilac pokrene istragu protiv Jevreja, a ovi bi valjda pred istražnim sudijom morali da daju izjave o širenju raka, side i sl. glupostima koje im Maja Nikolić i Miloš Bojanić stavljaju na dušu...
Preporuke:
0
0
16 petak, 25 mart 2011 16:05
Miroslav Anđelković
@Biljana Nikolić
''Ne vidimo, zašto su srpski generali (a za neke je više nego izvesno da su potpuno nevini, npr. Vladimir Lazarević) bili ohrabrivani da se predaju Hagu, uključujući i organizovanje prijema kod poč. Patrijarha Pavla?''

Mada imam takoreći fotografsko pamćenje, koje sam u svojim ranijim komentarima lika i dela ''legaliste'' obilato koristio, ovaj detalj naveden u Živanovljevom izvanrednom osvrtu na umišljenost nedodirljivog ''neobaveštenka'' mi do sada nije bio poznat (fotografija se ipak teško može osporiti) i predstavlja jagodicu na šlagu na ''legalistinoj legalističkoj torti''!

Zahvaljujem se autoru, Živanovu, na izvanrednom tekstu.
Preporuke:
0
0
17 petak, 25 mart 2011 16:08
Autore, vidim te!
Jasno je da je ovo jedan od mogućih pogleda na celu stvar, ali po meni je suviše naivan, da ne kažem selektivno naivan. Pretpostavlja da je država ozbiljna, dobronamerna, neinstrumentalizovana i nezloupotrebljena od strane žutih krimosa, pa pokušava da objektivno sagleda stvari u vezi sa atentatom. Mislim da se radi o najobičnijem abolicionističkom uratku naručenom ili dobrovoljno načinjenom u odbranu interesa žutokratije.
Preporuke:
0
0
18 petak, 25 mart 2011 16:45
M.I.T.
Ne, uopšte nije loše. Mislim da je distanca i prema jednima i prema drugima veoma objektivna. A najsmešniji su ipak idolopoklonici kojima je svaka kritika Koštunice blasfemična. Ako iko nešto zucne protiv njihovog vođe i njegovog svetlog lika, onda je špijun, plaćenik ili NATO ubica... Od takvog pogleda na svet mislim da se jedino otkriva - autoprojekcija.
Preporuke:
0
0
19 petak, 25 mart 2011 16:50
Nikola Turajlić
Konačno je Srbija dobila u autoru i drugog (po Koštunici) legalistu.
Mi koji nismo legalisti (a ponešto znamo i o pravu) nismo baš previše uvereni da se pozivi za ispitivanje svedoka upućuju putem medija i da je odbijanje postupanja po istima zločin bez presedana.
Reformisano pravosudje ima primarnu ulogu provodjenja režimske politike (jezive reakcije) i
autorova vera u isto je degutantna.
Medjutim daleko veći problem vidim u Koštuničinom odgovoru na pokušaj njegovog medijskog linča. Ovaj kao sfinga ili uvredjena snaša nije u stanju da se sam brani, već branioce traži u svojem potparolu ili se skriva za skutima čestitih starina.
Kao pravnik i političar mogao je za veke vekov zatvoriti gubice svekolikom ološu, koji pljuje po njemu.
Zašto nije sam istupio i odgovorio na poziv (proziv) da će svakako svedočiti kada tužilaštvo istraži zašto su Šiptar i Kum pušteni iz zatvora, zbog čega su ova dvojica utamanjena bez sudjenja, zašto je sravnjena sa zemljom baza u Šilerovoj itd.
Preporuke:
0
0
20 petak, 25 mart 2011 17:03
nevinašca
Dobar i retko objektivan tekst g. Živanova. Ali me brine ostrašćenost pojedinih komentara. Ali valjda je to tako u našoj političkoj baruštini, za koju DSS nipošto nije nevin, ma koliko da se sada predstavljaju kao da su pali s marsa u Srbiju 2011. godine.
Preporuke:
0
0
21 petak, 25 mart 2011 17:17
Pitam se, pitam
A ko ono, beše, dao nacionalnu frekvenciju B92 i ko im je godinama išao u emisije i davao legitimitet? I ko se nije mnogo uzbuđivao dok su "insajderi" godinama prangijali po navijačima, "srpskim ekstremistima" itd. E, ali sad kad je mečka zaigrala pred njihovom kućom, odmah peticija za odbranu lika i dela. Kako ih nije sramota.
Preporuke:
0
0
22 petak, 25 mart 2011 17:18
@ Homen
Homen izjavljuje da će svi čiji iskaz može biti od značaja biti saslušani.
Mislim da neće, u stvari siguran sam da neće. A siguran je i Homen.
Imamo kampanju po principu dvoje, ili dvesta dvoje bez duše jedan bez glave.
Uzmimo samo za primer Gorana Petrovića koga je na mesto šefa DB-a postavio Beba Popović. Da li je Beba Popović njemu prenio informaciju za koju kaže da je dobio od britanskog ambasadora da "postoje informacije da će Đinđić biti ubijen". Da li je taj događaj, davanje informacije Bebi istinit, da li ga je Beba preneo nadležnim, ako nije zašto nije i ako jest šta su nadležni preduzeli.
Kada bi zaista bili saslušani svi koji su na neki način upućeni sigurno bi se terajući vuka isterala lisica. E zato Homen izmišlja da će svi biti saslušani. Neće. I zato je "istraga političke pozadine ubistva" neprofesionalna, zlonamerna i kriminalna, u smislu skrivanja počinioca i političkog progona.
Preporuke:
0
0
23 petak, 25 mart 2011 17:26
german
Sve pohvale autoru. Da je pameti u ovoj zemlji ovo što je Živanov napisao ne bi ni moralo da se kaže, već bi svakom čoveku koji hoće da vodi ozbiljnu diskusiju bilo već očigledno. Na žalost, diskusiju uglavnom vode oni koje bi trebalo uveravati u istinitost osnovnih logičkih postavki i činjenica.
Preporuke:
0
0
24 petak, 25 mart 2011 17:32
Peter RV
Pomisao da je Kostunica imao nesto u vezi sa Djindjicevim ubistvom je apsurd. Djindjic je bio upleten do guse sa podzemljem koje mu je doslo do glave (moja licna interpretacija je da je bio ubijen jer nije htjeo da podijeli onih pet milijona dolara koje je dobio od Klintona za izrucivanje Milosevica Hagu).
Sto je ovdje stvarno zagonetno je ova hajka na Kostunicu. Misle li anglo-americke ambasade da ce on bit najveca prepreka Nikolicu na sledecim izborima? Valjda su se vec odlucile da Seselj nece bit pusten na slobodu prije sledecih izbora.
(Sad je objavljeno da ce mu presuda bit izrecena 5og Maja. Ko hoce da se kladi da ce mu se dat najmanje 10 godina, tako da ce ostat u zatvoru jos najmanje dvije godine?)
Preporuke:
0
0
25 petak, 25 mart 2011 17:38
Nikola Turajlić
Nastavak
Dakle Koštunica propušta jedinstvenu priliku da izvrgne ruglu svoje protivnike i povrati makar malo poštovanja, koje je izgubio, zbog svoje nesposobnosti odgovora na napade protivnika.
Umesto da "zakuca loptu u protivnički koš" i doživi "ovacije" onih koji su nezadovoljni režimom, isti se prezentira kao nesposobni branilac sebe samoga, a time i srpskih interesa.
Sakrivajući se iza patriotske intelektualne elite (peticija) ovu je diskvalificirao kao nepristrasnog društvenog arbitra, a sebe kao sposobnog pravnika i političara.
Sada kada su mu dali povod mogao je preći u "kontranapad" i raspaliti po režimu zbog uvodjenja neostaljinističkih metoda u srpsko pravosudje (drakonske kazne navijačima, beskonačni pritvor demonstrantima protiv Parade ponosa i sl.).
Dakle Koštunica je upropastio dve stopostotne šanse i uspio zabiti dva autogola.
Ovim je elimisao, barem kod mene i poslednju primisao da će isti jednom postati političar, sposoban odgovoriti na svaki izazov.
Preporuke:
0
0
26 petak, 25 mart 2011 17:39
jezivi
Meni se čini da ovom zemljom upravlja Čeda Jovanović.
On je alfa i omega u Srbiji. Sve ostalo je samo logistika (prosrpski presednik, vlada, Beee 92,...)
Sve što Čeda kaže i bude tako.
Preporuke:
0
0
27 petak, 25 mart 2011 17:58
Olivera Petrović
Srbi zaista imaju kratko pamćenje jer svojim insistiranjem da Koštunica bude saslušan kao svedok potpuno zanemaruju činjenicu da Srbija nema dostojno pravosuđe koje bi moglo da takvo saslušanje obavi objektivno. Korupcija u srpskom pravosuđu toliko je duboka i ozbiljna da je bilo neminovno angažovanje evropskih pravnih institucija u njenom saniranju. Takvo stanje u srpskom pravosuđu nalaže da se na odgovornost najpre pozovu svi oni koji su toliko odugovlačili sa blagovremenim rešavanjem Đinđićevog ubistva. Prozivanje Koštunice sada, a ne onda kad je bilo vreme za prikupljanje dokaza, gotovo sigurno da je politički motivisano.
Preporuke:
0
0
28 petak, 25 mart 2011 18:08
gavrilo
najvise je odgovaralo americkim i engleskim interesima da zorana nema.kakva je uloga cede jovanovica u svemu tome?a kostunica i DSS su imali sve a izabrali su kukavicluk i sramotu!za njihovog vakta Srbija je poharana agenerali su se nasli pred inkvizicijom u hagu!
Preporuke:
0
0
29 petak, 25 mart 2011 18:28
Novosađanka M.
@Autore, vidim te!
Pretpostavlja da je država ozbiljna, dobronamerna, neinstrumentalizovana i nezloupotrebljena od strane žutih krimosa…
Može i ovako: Koštunica je "pretpostavljao da je Haški sud ozbiljan, dobronameran, neinstrumentalizovaan i nezloupotrebljen od strane svetskih krimosa…
Preporuke:
0
0
30 petak, 25 mart 2011 18:54
Teofan
U pravu ste g. Živanov kada odvajate ova tri procesa. U procesu u vezi sa političkom pozadinom u atentatu na g. Đinđića ne postoji mogućnost da se g. Koštunica okrivi.Na osnovu trenutno raspoloživih činjenica, teško je izvesti bilo kakav suvisli dokaz o krivici.
Problem je drugačiji kada je u pitanju "Kolubara" i ostale "Kolubare" (afere u kojima je učestvovala DSS). Na osnovu konkretnih podataka i ocene veštaka može se utvrditi stepen odgovornosti konkretnih rukovodilaca. Najverovatnije da bi i sam rukovodeći vrh bio optužen za zloupotrebu službenog položaja. Ali time bi se tek deo zloupotreba dokazao. Ostao bi nerasvetljen onaj deo kako je novac od tih mahinacija odlazio u DSS. Nikada se neće dokazati kakva je uloga Dejana Mihajlova i Aleksandra Nikitovića preko kojih se završavaju svi "krupni poslovi" u DSS-u (navodno u korist stranke).
Sticajem okolnosti, lično poznajem i g. Tomića i g. Jovičića i ubeđen sam da ti silni milioni nisu završili kod njih.
Preporuke:
0
0
31 petak, 25 mart 2011 19:09
Nisam pao s Marsa
E najjaci su mi ovi sto kazu da je pravosudje pod kontrolom vlasti i da je problem u tome sto se nisu ranije setili da pozovu Kostunicu.
Ti argumenti bi bili smesni da nisu tuzni, jer je pre ovih na vlasti bio Kostunica, ne mislite valjda da bi njegova vlast samog sebe zvala na saslusanje. A tada je sve bilo kao objektivno i nezavisno...
Preporuke:
0
0
32 petak, 25 mart 2011 20:20
Matroz
@N. Turajlic
Sto se uopste drzave glupiraju i gube vreme na gradjenju institucija, sudova, tuzilastava, advokata, na pisanju zakona, pravila, na podelu drustvene odgovornosti, na crkve i religiju, moralne norme.... i tako redom, kad sve to vi mozete da zamenite svojim jedino tacnim i svevidecim i sveznajucim znanjem. Ave! Pa vas toliko dugo cekamo.
Preporuke:
0
0
33 petak, 25 mart 2011 20:33
Vladan Nenadić, prvi deo
Priča o Kolubari i DSS-u preti da pomrači slavu "priče" o Vojislavu Koštunici i Radetu Markoviću.

Oni koji pamte malo duže od prekjuče setiće se da se Koštunici neprestano spočitavalo (čudo je da je to uopšte prestalo) da je na mestu prvog čoveka policije ili čega već, nakon pada Miloševića zadržao Radeta Markovića.

Istina je, naravno, potpuno drugačija jer je Rade Marković bio u republičkom MUP-u, znači, na neki način, nadređeni mu je bio Zoran Đinđić.

Slična je situacija i sa Kolubarom, pomenuću samo dve stvari.
Preporuke:
0
0
34 petak, 25 mart 2011 20:36
Vladan Nenadić, drugi deo
Poslovanje Kolubare su u proteklom periodu kontrolisale interna komisija Kolubare, interna komisija EPS-a i revozorsk kuća Dilojt. Nijedna od njih nije imala veće primedbe niti je našla ikakve zloupotrebe o kojima trube „novinari“ sa B-52.

Na insistiranje MMF-a , 2003. godine su iz Kolubare izdvojene „ćerke“ firme, uz obavezu Kolubare da ih u sledećih 5 godina angažuje u dodatnim građevinskim radovima na ugljenokopu. Preko tih firmi je i angažovana mehanizacija za koju se sada tvrdi da je zloupotrebljena za pljačku Kolubare. Nagradno pitanje glasi: znate li odakle su direktori tih firmi? Evo i odgovora - iz SPS-a i G17+ !

Za kraj samo nešto o „političkoj pozadini“. Voleo bih da mi tužilac pokaže u KZ član koji se odnosi na to „krivično delo“. Jasno je kao dan da je reč o politički instruisanom postupku
Preporuke:
0
0
35 petak, 25 mart 2011 20:55
Lud i Zbunjen
Recimo da neke snage na vlasti putem tuzioca zazele da ga podvrgnu ispitivanju o njegovoj navodnoj sodomiji ili incestu. Pa tako pocnu najvaljivanja i prepricavanja takozvanih dogadjaja po svekolikoj kontrolisanoj stampi.
I tako mesecima a moze i godinama.
A onda neka autor ,kao revnosan gradjanin, proveri da li stvarno postoji poziv i neka ode da iznese svoju, sve po zakonu, pricu.
Dakle, Slavko, pazi metak...
Preporuke:
0
0
36 petak, 25 mart 2011 21:18
Mladen
Odličan tekst! Kako to da se DSS tek sada probudio, a lepo je spavao ove tri godine kvislinške vlasti? Tek sad su se setili da nešto nije u redu, sad kad je red došao i na njih?! I dobro je što u NSPM nema svetih krava, jer, neki komentatori bi hteli da je DSS, samo zato što ga trenutno napadaju LDP i U92, nedodirljiv za kritiku.
A da ne pričam o dve mračne figure kojih bi Koštunica, da je pametan, trebalo što pre da se oslobodi - Nikitovića i Mihajlova. Garantujem glavom da bi, samo da se njih reši, DSS odmah skočio za bar 10 posto! Ali, onda bi DSS mogao nekoga i da ugrozi. Sada se preduzima ova akcija - malo im se pumpaju mišići pred izbore, tek toliko da sasvim ne potonu i da ne bi, slučajno, došao neko ko bi patriotski posao počeo da radi bolje. Smešno.
Preporuke:
0
0
37 petak, 25 mart 2011 21:35
Milan
Nemam dovoljno prostora da S. Živanovu odgovorim na sve netačnosti u njegovom tekstu. Ali, za tvrdnju da:“ Istina, nisu akademici izmislili da postoji pokušaj da se Koštunica poveže sa ubistvom Đinđića, ali to, barem za sada, nije činila država. Radili su to neki novinari, analitičari, političari, deo nevladinog sektora, boranija razne fele, ali država to radila nije...“ istačem da je potpuno neistinita.
Naime, državni tužilac je javno saopštio „da će Koštunica biti pozvan na saslušanje.“Državni tužilac, to bi autor trebalo da zna, je zatupnik države, oličenje države u toj oblasti. Kako se, po Živanovu, država nije mešala, ili „nije radila“ na povezivanju Koštunice sa ubistvom Đinđića? Kako nije – kad itekako jeste!
I to nije, na žalost, usamljen slučaj države! Isto je učinio državni sekretar Homen najavljujući preko medija (prava kampanja i hajka) saslušanje Koštunice. (Obe izjave su na sajtovima.) I sve to bez dokaza ili indicija. Reč je o gruboj zloupotrebi državnih institucija.
Preporuke:
0
0
38 petak, 25 mart 2011 22:12
Nikola Turajlić
@ Matroz
Ave superlegalista! Srbija je tako dugo čekala i hvala Bogu na kraju dočekala da dobije šampiona legalistu (superlegalistu) u tvojoj osobi.
Mi koji nismo legalisti, a koji smo nešto čuknuli o pravu, poznamo i pojam legitimiteta.
Tako se može objasniti legitimnim, a nelegalnim učešće Koštunice u rušenju Miloševićevog režima, pa stoga ovaj ima stečeno pravo (temeljem ranijeg presedana) da se ponaša nelegalno.
Medjutim režim koji putem pravosudnih institucija objavljuje "jezivu reakciju" (umesto pravne procedure) na odredjena dogadjanja, koji izaziva zgražanje stručne javnosti (osim razume se vas legalista) drakonskom kaznom za učesnike u "ubistvu sa predumišljajem" francuskog navijača ili nezakonitim dugotrajnim držanjem u pritvoru demonstranata protiv Parade ponosa, izgubio je svaki legitimitet, pa je pozivanje na legalitet naprosto smešno.
Ne gubi dakle vreme, već traži od Homena da spreči pravnu opstrukciju i privede Koštunicu.
Preporuke:
0
0
39 petak, 25 mart 2011 22:34
Dejan
Jeste skandalozno najaviti preko medija da će Koštunica biti pozvan u policiju na razgovor.

Ali, pošto je Koštunica građanin ove države, i pošto nema šta da krije, treba da zaustavi harangu i stavi sebe na raspolaganje i policiji i medijima.

Ja bih poručio RTS-u da mogu da me pozovu u specijalnu emisiju, celo veče da pričam, malo da razbijem medijski mrak.
Preporuke:
0
0
40 petak, 25 mart 2011 22:44
Vjekoslav Radovic
Tolika "kobasica" da bi se reklo - sta? Da je Voja Kostunica preko Tadicevog tuzioca Miljka narucio hajku kako bi sebi podigao rejting!!! Bas analiticno. Mozda g. Zivanov zna da Miljko radi "po narudzbi" ali Kostunicinoj - to je bas mastovito i zlobno i prema Voji i Miljku. Priznajem da sam potpisnik peticije,ali ne zbog Kostunice, nego iz principa. Gde to jos tuzilac salje pozive preko novina, osim kod Mi(r)ljka i Slavka? Valjda da bi ustedeli na hartiji, koju autor ocigeledno dozivljava kao belinu za arcenje.
Preporuke:
0
0
41 petak, 25 mart 2011 22:46
Rajko 55
Ako to nije maltretiranje zašto se prema njemu ne ponaša kao prema svim ostalim građanima, dobije se zatvoren koverat sa datumom kada treba da dođe u sud. Šta bi bilo kada bi na bilbordima izlazilo tog i tog datuma Petar petrović se poziva na informativni razgovor.
Istražni postupšak je nešto što se ne odvija pred TV kamerama i nije potrebno ni poželjno da se taj razgovor najavljuje preko nacionalne televizije.
smatram da se slučaj ubistva treba u potpunosti rasvetliti ali mislim da ovo nije bilo iz tih razloga, ali mi se čini da druga strana koristi situaciju da sada to iskoristi u svoju korist.
Preporuke:
0
0
42 petak, 25 mart 2011 23:19
ej
Sve i da jeste učinjeno delo , doduše diskutabilno sa pravnog aspekta , načini koje sveznajući "kameleoni " koriste su pogani. Sve krivce , za sva nedela bi trebalo procesuirati i šta je tu nerazumljivo? Sve , a ne selektivno. Selektivnost je , uz podmuklost najčešća varijanta ponašanja ovih boljševika na vlasti. Da, svih boljševika !
Preporuke:
0
0
43 petak, 25 mart 2011 23:30
DRAGAN
Slavko Živanov pokušava da nam kaže kako je pravda i zakon jednak za sve,to bi bilo u redu ako bi Srbija imala pravedan i pošten zakon i da to vode pošteni ljudi i tu dolazi do glavnog problema .Već od samog početka On poređuje Bojislava Koštunicu sa Čedom Jovanović i aktivnost DSS sa LPD ,a zna se da Koštunicu napadaju zbog njegovov političkog stava. Aktuelna vlast ima tu podršku i pomoć sa zapada ,a dolaze nam i izbori i da ne zaboravimo najavljen je povratak i onog drugog Voje iz Haga. Sve to ne ide u korist aktuelnog režima pa zato pokušavaju da pomrse račune Koštunici koji ponovo postaje popularan kao i onda kada su preko njegovih leđa "demokrate "ukrale njegovu pobedu.
Preporuke:
0
0
44 subota, 26 mart 2011 00:06
DHSS-ovac
Manje-vise sve je na mestu sto se tice Kostunice, uhapseni su izvrsioci ali ne i nalogodavci.
Ne znam cemu toliko cudjenje oko Kostunice, covek je javno dao podrsku beretkama i neprestano sve do ubistva Djindjica u medijima prozivao ovog coveka.

Naravno da treba da odgovara sudski, nije to nikakva politicka hajka nego ciste cinjenice!
Preporuke:
0
0
45 subota, 26 mart 2011 00:14
nataša @ Nikola Turajlić
Gos'n Nikola, šta su do sada čekali?
Što baš sad izlaze sa tom temom?
Tadić je predsednik osam godina. Sačekao da mu rejting padne ispod 10%, a poverenje u vladu manje od 2%, tačnije ravno 0, ni članovi užih porodica ih više ne podržavaju, trik sa Nikolićem proziran i sad navalio na Koštunicu.
Preporuke:
0
0
46 subota, 26 mart 2011 02:22
pošteno rečeno...
Sve je to lepo i krasno i svi znamo šta su i ko su B92 i ostala menažerija. Ali niko me ne može ubediti da nije licemerno i ono što radi sada DSS. Više od dve godine ih nigde nije bilo, samo su izdavali jalova saopštenja o Kosovu, dozvolili su najpre da im Dinkić i družina uzmu sve tokove novca, zatim da im demokrate uzmu vlast i na kraju dopustili da im Toma pokupi sve glasove nezadovoljnika, da bi se sada trgli kada su počele prozivke "njegovog veličanstva" i krenuli da sakupljaju peticije, pozivaju u pomoć intelektualce i dižu "bunu protiv dahija". Znam da je za neke teško ovo da prihvate, ali DSS i Vojislav Koštunica su grobari nacionalne politike i najveći krivci za ovo već skoro dvanestogodišnje nacionalno posrtanje i poniženje.
Preporuke:
0
0
47 subota, 26 mart 2011 02:26
@DRAGAN
…to bi bilo u redu ako bi Srbija imala pravedan i pošten zakon i da to vode pošteni …
Slično kao sa Hagom gde je Koštunica liferovao ceo državni i vojni vrh, sve verujući da taj sud "vode pošteni ljudi".
Preporuke:
0
0
48 subota, 26 mart 2011 04:37
mile
Citajuci neke komentare pitam se da li je prosla, ne 1990. nego 1945. Ljudi moji, pa ovakav kult licnosti postojao je jos jedino kod Milosevica ali oko VIII sednice. Kasnije ne bas. Kladim se da su mnogi od komentatora sa istim zarom branili Milosevica, pa su danas samo promenili adresu, jer oni nekome moraju da se dive. Da, Kostunica je Nedodirljiv. Najpametniji i Najveci.... A o tome sto ponovo postaje popularan bas sam citao i u pretproslom broju nekih naucno-fantasticnih novosti.
Preporuke:
0
0
49 subota, 26 mart 2011 07:05
Lazić
Gospodin Živanov dobro razmišlja, ali danas, u Srbiji, razmišljanje izgleda nije baš poželjno. Ili moraš da budeš slepi sledbenik evroatlantskih vođa, ili slepi sledbenik patriotskih vođa. Ali, Srbi nisu maloletnici da umesto njih treba neko drugi da misli i odlučuje. Zato podržavam g. Živanova u samostalnom korišćenju mozga i u otporu kako "evroatlantskom" spinovanju (B92, Blic), tako i "patriotskom" spinovanju (DSS, Pečat).
Drago mi je što se u NSPM sme misliti svojom glavom i podržavam Uredništvo u negovanju kritičnosti. Takođe bih podržao Mladenovu opasku da bi DSS udvostručio glasove, samo ako bi se otarasio Nikitovića i Mihajlova. Zašto ih Voja i dalje drži, i pored katastrofalnih grešaka i zloupotreba koje su ova dvojica učinili, to samo on zna. Ali, sa njima dvojicom u rukovodstvu DSS-a, moj glas više neće dobiti - pa makar Voja bio najpošteniji i najpatriotskiji političar u Srbiji. Šta vredi svo poštenje partijskog lidera, ako je organizacija korumpirana, nesposobna, lenja i trula!
Preporuke:
0
0
50 subota, 26 mart 2011 10:45
@Vjekoslav Radovic
Priznajem da sam potpisnik peticije,ali ne zbog Kostunice, nego iz principa.
Da li ste iz principa pisali peticiju da naši junaci generali ne odu u "pravedni" Den Haag?
Preporuke:
0
0
51 subota, 26 mart 2011 10:58
ludi skretničar
Pa ko sve nije javno prozivao Đinđića za života (i sam sam to radio svakom prilikom), zbog pogrešnih političkih poteza, nepoštovanja demokratskih procedura, urušavanja institucija i čega sve ne, pa bi to po LDP-NVO jastrebovima značilo da je svaki kritičar Z.Đ. želeo smrt tog čoveke!? Gluposti! Sa gađenjem odbacujem takve insinuacije.

To je ništa drugo do pokušaj linča kritičke misli u Srbiji i najmanje ima veze sa pokojnim predsednikom vlade, već mu je cilj dalekosežniji, iskoristiti nečiju smrt (koja zaista nije do kraja rasvetljena), da bi se zabranilo svak buduće postavljanje pitanja oko evroatlanskog puta Srbije.

O tužilaštvu ne bih trošio reči. Istraga je po ZKP tajna, pa mi nije jasno kako se tu uklapa slanje poziva preko medija, na godišnjicu ubistva, uz svakodnevno podgrevanje na režimskim medijima. Da ne pričam o daljem pravnom aspektu slučaja: za koje kriv. delo bi vodili istragu, da li bi to značilo da tužilac zahteva ponavljanje već okončanog postupka...itd.
Preporuke:
0
0
52 subota, 26 mart 2011 11:12
nataša @ DHSS-ovac
Znate šta, vi niste za ovde. Na ovom sajtu ljudi pokušavaju da ozbiljno prokomentarišu neku pojavu ili događaj. Vi ste u tom smislu izgubili kredibilitet, vi imate neku idiosinkratičnu zabavu koju verovatno u krugu istomišljenika zovete "loženje" ili slično.
Imam za vas predlog. Vi iz DHSS-a biste hteli da ste svetski, evo vam predloga. Otvorite preko nekog provajdera samo za tu svrhu e-mail adresu sa lažnim imenom i upišite se na Tweeter. Možete da pratite koga hoćete. Evo ja vam predlažem Hilari Klinton. Tu ćete dobiti sve informacije iz "prve ruke" o američkoj spoljnoj politici, o odlukama vezaninim za Srbiju i td. Ja takođe pratim Hilari i onako pomalo je ložim, odnosno njene suportere. Mi koji je ložimo oično koristimo izraze poput "Imšala" ili "Alahuegber" i slično. To je opravo zezanje. Dođite na Tweeter da se tamo međusobno "ložimo", ako znate engleski.
Preporuke:
0
0
53 subota, 26 mart 2011 12:53
matroz
@posteno receno
..."posteno receno", sve je rekao posteno. Samo izgleda da je u DSS-u jos uvek ogledalo krivo za sve. Bolno je suociti se sa istinom, za neke jako bolno.
Preporuke:
0
0
54 subota, 26 mart 2011 13:21
milena ankic
Treba Kostunicu malo popljuvati jer nije toliko jak evropejac koliko bi trebalo a to mesto su zauzeli neki koji su obukli Armanija a mozda im trebaju i Kostunicini glasaci a i nije zgorega da se kaze da on bas i nije toliko posten kako se misli.
A eto pre Kostunice bilo nam je sve krasno da lepse biti ne moze."Ludnica je kanda otkljucana" kaze Balasevic.
Preporuke:
0
0
55 subota, 26 mart 2011 13:52
Slobodan Stojšić
Moja poruka Autoru ovog teksta i velikoj većini Komentatora: Nakon sličnih napisa i komentara, nakon Sablje i ostalih akcija i performansa, DSS je na parlamentarnim izborima postigao najbolji rezultat od svoga osnivanja. U ime glasača pomenute stranke, najiskrenije se zahvaljujem.
Preporuke:
0
0
56 subota, 26 mart 2011 13:52
ZoranSan
Šta da kažem o tekstu ,po literaturi koju je koristio a najčešće je bola Beee-92,sve je jasno.
U kojoj se državi pozivi za saslušanje u bilo kom svojstvu šalje preko medija.
Očigledno je pao dil između SNS i DS i još uvek jedino donekle sve može da pomuti Koštunica.
Koštunici niko nije davao šansu ni protiv Slobe pa ga je pobedio.To je jasno Tadiću i Nikoliću i oni perfidno izvlače sve što mogu protiv Koštunice.Jedino što svi znamo,čak i Čeda i NVO Koštunica nema veze sa ubistvom Đinđića,jer upravo u tom vremenu njihova gledišta počinju da se približavaju,kome to nije odgovaralo?Koštunici,smešno.
Preporuke:
0
0
57 subota, 26 mart 2011 14:21
Milos Stankovic
Ako je izvrseno neko krivicno delo, onda neko moze biti optuzen za ucestvovanje u izvrsenju krivicnog dela, organizaciju ili podstrekivanje. Ne moze sud da se bavi politickom pozadinom. To moze da radi neki anketni odbor, u najboljem slucaju. Ova situacija najbolje pokazuje u kakvo su stanje zuti doveli sudstvo posle najvece cistke od 1945. Autor nema u vidu medijsku osnovu harange na Kostunicu, koju sprovodi medijsko podzemlje okupljeno oko predsednika drzave. Tim treba da se bavi tuzilastvo.
Preporuke:
0
0
58 subota, 26 mart 2011 14:44
mile
Koliko ja znam i vidim autor ih je jos stedeo. Ne isplati se u Srbiji boriti za neutralno. Ili si s njima ili si protiv njih. To jedino vazi... samo sto ima i nas koji to vidimo... Hvala nspm sto je skupio hrabrosti da objavi ovakav tekst. Voleo bih da se na mnogim sajtovima i novinama citaju tekstovi koji imaju slican ugao posmatranja. Sa kritickom distancom prema svima.
Preporuke:
0
0
59 subota, 26 mart 2011 16:39
Nikola Turajlić
@ nataša
Drugosrbijanci stalno ponavljaju nebulozu o PP, a dosmanlije su u predizbornoj godini podržale istu, jer misle da im može pomoći u izborima.
Medjutim ova računica dosmanlija je pogrešna jer optuživanjem Koštunice (koji nije sposoban pogaziti ni mrava) za organizovanje komplota, ovoga prezentiraju u javnosti kao žrtvu i na takav način mu popravljaju izborne preferencije.
Naime kada jedan zagovornik bombardovanja vlastite zemlje podnosi protiv nekog prijavu, to ovome može biti samo plus.
Koštunica kao pravnik je trebao podneti krivičnu prijavu protiv onih koji su Šiptara i Kuma vadili iz ćuze i uz koku močili zadnjicu u jakuziju u Šilerovoj, a potom propitivati tužilaštvo šta rade.

@ Matroz
Ave superlegalista.
Ti si moje najveće razočaranje u životu, jer napuštaš legalizam i ganjaš nekakovo poštenje.
Istina ovo bi se moglo shvatiti kao novina u pravnoj teoriji, tj. institut moralnog legalizma.
U ovom slučaju skidam pred tobom šešir i klanjam se duboko.
Preporuke:
0
0
60 subota, 26 mart 2011 18:20
Predrag, Holandija
Slavko Zivanov je bio clan i istaknuti aktivista DSS-a. Sta je posle bilo ne znam...
Preporuke:
0
0
61 subota, 26 mart 2011 20:28
matroz
@Turajli
Sad mi je mnogo jasnije o cemu se tu radi. O klanjaju, ali pogresnoj se crkvi molis.
Preporuke:
0
0
62 subota, 26 mart 2011 20:53
@mile
Potpuno ste u pravu. članak je vrlo dobar i jedina mu je mana što je možda malo previše eufemistički i u suštini preblag prema DSS-u. Zato su mi prilično komični, mada i razumljivi ovi napadi od strane DSS aktivista, a pri tome mislim da se i oni sami pomalo stide i da su svesni koliko su sa-odgovorni za većinu onoga što nam se danas događa, od kriminala, pa do "evroatlantskih integracija". Oni žele da za sebe sačuvaju tapiju na patriotizam, a sa njom ništa nisu uradili za sve ove godine, nego su bukvalno upropastili sve čega su se dohvatili. Kad se samo setim Crne Gore, dodje mi da zaplačem. Ko je pristao da bude na čelu liste DOS-a i da legitimiše razne Čede i Čankove, ko je pristao na rasturanje Savezne republike Jugoslavije, ko je Hagu "dobrovoljno" izručio čitav srpski politički, vojni i policijski vrh? Ko je dao frekvenciju b92? Ko im je branio da raspišu referndum o NATO kad su bili na vlasti? A sad sakupljaju peticije. Kako ih nije sramota.
Preporuke:
0
0
63 subota, 26 mart 2011 21:02
Sveta krava
Siguran sam da je Koštunica nevin za ono za šta ga drugosrbijanci optužuju ("politička pozadina ubistva Zorana Đinđića"). Ali je, nažalost, kriv za skoro sve ostalo što je ovde pominjano, i od te odgovornosti pred istorijom neće moći pobeći. A veoma je indikativno što neki ovde, ne bez veze, osećaju da treba da čestitaju autoru na hrabrosti, a on je napisao samo jedan blag i umeren tekst. Ali izgleda da postoji "sveta patriotska krava", u koju se ne sme dirati.
Preporuke:
0
0
64 subota, 26 mart 2011 21:48
Milodan
poručio mu da je SPC jača od Vrhovnog suda

Ništa novo. Osim SPC-a u ovoj zemlji Srbiji postoje partije i pojedinci koji su jači od Vrhovnog suda. Ko to ne zna ili je mnogo naivan ili neobavešten.
Da pomenemo i Čedomira Jovanovića koji je 2001. godine rekao: "Kakva god odluka Saveznog ustavnog suda bila, mi ćemo u zavisnosti od interesa građana kreirati svoju buduću politiku"

Ovo je još i dobro, ovaj je (tada) razmišljao o našim interesima a ne o interesima pojedinaca i "interesnih" grupa.
Kao šo je poznato, ni pre ni sada, sudstvo nije "treći" stub vlasti, nezavisno. I pitam se kome je u interesu da se razreši, eventualna, politička pozadina ubistva Zorana Đinđića osim njegove porodice, nekoliko vanpolitičkih pojedinaca, NVO i, svremena na vreme, LDP-a i njegovog lidera Č.J. Miškovića, Beka, Borisa Tadića, Dinkića, Dačića, Šešelja, Nikolića, Koštunicu, Ilića.. to ne zanima. Uostalom, zbog čega bi Tadić na tome insistirao kada se on lepo okoristio.
Preporuke:
0
0
65 subota, 26 mart 2011 22:17
Milodan
Izjava tužioca Radosavljevića da će pozvati na saslušanje Koštunicu, Petrovića i Mijatovića bila bi aktuelna dva-tri dana da nije usledila reakcija Koštunice, DSS-a i nekoliko akademika što je doprinelo da ovo postane "hit tema" medija koja traje i dan danas. Na osnovu dosadašnjih iskustava ovo će polako ali i sigurno preći u zaborav kao i sve dosadašnje "afere". Tako naš sistem opstaje, pravosuđe ne funkcioniše (osim u retkim slučajevima) a to je posledica što svako svakoga ima u rukama i što se akteri nalaze na platnim spiskovima Miškovića, Beka i još ponekih pri čemu mislim na političare u vlasti i opoziciji. Svi su korumpirani i iskompromitovani.
Istine radi, "Insajder" B-92 je pokrenuo mnoge teme, počev od Ratka Mladića, Topčidera, akcije "Mreža", Luka Beograd, fudbalske mafije, radio je na i na otkrivanju političke pozadine ubistva Đinđića pa i sada PD "Kolubara" i sve je ostalo nerazjašnjeno do dana današnjeg a iz razloga koje sam naveo. Niti će biti, znamo to iz iskustva.
Preporuke:
0
0
66 subota, 26 mart 2011 22:36
Milodan
Izjava Koštunice povodom pobune JSO je potpuno benigna u odnosu na sve ono što je napisano u krivičnoj prijavi majke i sestre Zorana Đinđića a njen sadržaj nije bio dostupan javnosti, objavljena je (koliko znam) samo u Peščaniku i na e-novinama a na ovom portalu je tim povodom vođena polemika na tu temu između Nebojše Bakareca i Srđe Popovića ne pominjći detalje iz krivične prijave. Moji komentari (izuzev u "Hronici") u kojima sam se pozivao na pojedine delove te prijave nisu objavljivani.
Lično mislim da je pobuna JSO uvod u atentat na Đinđića ali prepuštam sudu (ako nekada do toga dođe) da konačno ovu tezu potvrdi ili odbaci.
Koštunica i Haški tribunal? Sve je poznato.
Peticija za zaštitu "lika i dela" VK je legitimna mada je sa mog stanovišta akt pritiska na sud za čiju se nezavisnost samo deklerativno borimo.
Koliko je meni poznato imamo dosta begunaca od pravde među koje spada pomenuti Bogoljub Karić a tu su Marko Milošević i majka mu Mira, Stanko Subotić, Slobodan Radulović i dr.
Preporuke:
0
0
67 subota, 26 mart 2011 22:45
Biljana Nikolić
Šetam ja tako pre neko veče, kad vidim, trojica biju jednoga. Steže mi se nešto oko srca junačkog, pade mi mrak na oči, uletim među njih, te ga umlatismo do kraja.

Ovaj stari vic je najbolji prikaz komentatora sa fotografskim pamećenjem, branitelja generala u Hagu kojima strašno smeta što generali nisu na poternicama po Srbiji i koji bi ih sigurno sakrili u svojoj kući sa celim porodicama,samo da su imali prilike.I sada im obilaze porodice, pitaju treba li im nešto, organizuju im pomoć na svakom mestu i u svakoj prilici - čitaj sete ih se kad treba napasti Koštunicu što ih nije lovio kao divljač po Srbiji.

Napravite gospodo,drugovi,građani državu koja će funkcioniati kao Haški tribunal, od 1995 sarađujemo sa njim, vreme je da iste principe uvedemo i u našoj Srbiji.

Vreme je da se sprovedu čiste, nije ih bilo od 1948, danas vi i država Koštunicu, sutra neko vas zbog Koštunice, preksutra neko nekog zbog nekog, bitno da su nam zatvori puni, za početak.
Preporuke:
0
0
68 subota, 26 mart 2011 22:53
Milodan
Stanko Subotić, jedan od optuženih u akciji "Mreža" je pre izvesnog vremena obelodanio podatke o privatizaciji Novosti i Luke Beograd. Sve to je potvrđeno od strane Verice Barać, predsednice Saveta za borbu protiv korupcije. I, šta se desilo? Protiv pomenute je Beko do sada podneo tri krivične prijave.
Bodo Hombah je napisao pismo Tadiću u kome se žali kako je prevaren prilikom privatizacije Novosti. Nikakav odgovor nije dobio. WAZ, čiji je predstavnik bio se povukao iz Srbije.
Ovih dana Slobodan Radulović je, takođe, napisao pismo Tadiću u vezi otimanja C marketa od strane Miškovića. Osim toga u svojoj "ispovesti" je do detalja objasnio kako se to desilo ne amnestirajući ne sebe samog.
Povodm toga u medijima je samo to preneto kao agencijska vest, bez navođenja detalja. Pa i na ovom portalu u rubrici "Hronika". Eno je na broju 138. Samo jedan komentar. Moj!
Preporuke:
0
0
69 subota, 26 mart 2011 23:13
Milodan
Zašto sa rezervom? Pa red je da se čuje i druga strana, da se ukrste argumenti pa ćemo onda na osnovu logike zauzeti stav. A na sudu je da odluči ko je u pravu. Ako to do suda dođe. Inače, ovo pismo-cirkular je razaslato na bezbroj adresa u zemlji i inostranstvu.
Niko se od političara, barem koliko je meni poznato, nije ovim povodom oglasio. Pa ni Čeda Jovanović.
Šta to znači? Odgovor je jednostavan. Svi su na platnom spisku Miškovića, Beka i još ponekog.
Šta hoću da kažem? Dok se mi ovde nadgornjavamo oko Basare, Koštunice, Srđe Popovića, Dobrice Ćosića, Putina, Haga i ostalog naše vođe i vlasnici Srbije lepo nas opljačkaše, obogatiše se, osiramašiše nas a mi se ovde svađamo sve se boreći da li su prvo ili drugo-srbijanci u pravu. Lepo su nam ubacili kosku oko koje se glođemo.
Braćo Srbi, sestre Srpkinje i ostali što ovde živimo, u devastiranoj Srbiji, manimo se ćoravog posla, nepotrebno gubimo energiju, u Srbiji je ugašeno svetlo. Nastao je potpuni mrak bez naznake skorog svanuća.
Preporuke:
0
0
70 subota, 26 mart 2011 23:34
Jasna
@Nikola Turajlic
Opet potpisujem sve sto ste rekli!
Nije Kostunica u stanju ni sebe da odbrani,a kamoli nas!
Preporuke:
0
0
71 nedelja, 27 mart 2011 01:13
Mari
Čestitke i g. Živanovu što se usudio da dirne u "demokratsku" ikonu!
Još samo da ga proglase za sveca, toliko uzdišu za njim.
U nekih dama to prelazi u erotomaniju.

@@mile
Odličan komentar!
Preporuke:
0
0
72 nedelja, 27 mart 2011 01:56
@Jasna i mari
za jasnu
Ako mislite na Slobinu pobedu nad NATO snagama i odbranu Kosova instaliranjem NATO snaga na Kosovu uz proterivanje Srba, ili na odbranu Srpske Krajine, stvarno Koštunica nema šanse da ga dostigne.

Mari očigledno razume kako je to kad nekome nešto fali.
Preporuke:
0
0
73 nedelja, 27 mart 2011 10:35
Zdravko
Čija je to sramota što se Balašević u navedenom tekstu koleba da li da uzme slovnačko državljanstvo? Da li Balaševićeva ili je to sramota države i ovog zajedljivog autora? Zar ne bi trebalo Balaševiću obezbediti izvrstan kvalitet života tako da nema nikakvog razloga da se koleba o državljanstvu?
Preporuke:
0
0
74 nedelja, 27 mart 2011 11:08
Mari
@@Jasna i mari
Mari očigledno razume kako je to kad nekome nešto fali, /quote]Bravo, pročitali ste me:)
Ni Vanga vam nije ravna:)

I pozdrav Jasni, istomišljenice smo!
Preporuke:
0
0
75 nedelja, 27 mart 2011 11:41
Jasna
@Jasna i Mari
Nemojte nas zasmejavati,sa ","Slobinom pobedom,instaliranjem NATOa na KOsovu "itd...sve smo to vec apsolvirali nebrojeno puta,slabasna vam je takva argumentacija.
Vidi se da ste vi iz DSSa ipak daleko blizi DSu, nego pravim patriotama,jer se istom argumentacijom sluzite!
Cim vam neko takne u Kostunicu spustate se na nivo LDPa!
A videli smo i sada uzivamo plodove Kostunicine "pobede" zajedno sa njegovim prijateljima iz DOSa.
Preporuke:
0
0
76 nedelja, 27 mart 2011 12:20
sin Dragan
Evo treći dan kako čitam tekst i komentare i ne mogu se čudom načuditi.
Po autoru ispade da je DSS sam sebe doveo ispod cenzusa pa tako jak pokrenuo medijsku kampanju i tužioca da dostigne cenzus.Mediji koji su i ranije obletali DSS, sad jedva dočekali da mu pomognu u vaskrsavanju.
Vlasti nigde,ne daj bože da vlast kontroliše medije i šta objavljuju. DSS može slobodno da vršlja po državi kako joj padne napamet.

Za Turajića
Bakarecu je prećeno tužbom u Gradskoj skupštini zbog kritike parade homoseksualaca,DSS je držao tribine po Srbije,pitanja oko Čede,Terzića postavljaju se stalno još od prošle godine,ima ih na sajtu DSS,samo mediji neće da ih objave.
Da je moje dete u pritvoru zbog parade,ja bih molio Koštunicu da ga ne podržava,da političke poene ne dobija preko leđa mog deteta jer bi to značio da će mi dete vlast još duže držati u pritvoru.
Sa svojom kožom Koštunica može i treba da se bori protiv pravne nepravde, ne sa tuđom. Jedino tako je pošteno.
Preporuke:
0
0
77 nedelja, 27 mart 2011 12:56
@@Jasna i Mari
Ja ne znam ni jednog patriotu koji se smejao 1999. kad su kolone Srba napuštale svoja ognjišta a NATO trupe ulazile na Kosovo, niti se patriote danas,tome smeju,osim Vas i Mari. SRS je napustio vladu,nije se smejao.
Ta "sablasna i apsolvirana" argumentacija NIKAD neće postati manje strašna, kao što Oluja i NATO bombardovanje neće vremonom izgubiti na svojoj težini, pogotovu za raseljene i pobijene koji se sigurno ne smeju zajedno sa Vama i Meri kad se iz baraka u Srbiji sete svojih kuća.
Između nivoa LDPa, Vas i Mari (kad vam se dirne vaš "mit eritomanije i patriotizma") ne postoji razlika,jer LDP smatra da ih zasmejavamo NATO bombardovanjem i da "sve smo to vec apsolvirali nebrojeno puta,slabasna vam je takva argumentacija", pa treba da uđemo u NATO.

Milošević nije uspeo sebe da zaštiti ni kad je imao vlast - njegovi su ga izdali - ni kad je bio u opoziciji.
Za razliku od vas,kod mene nije bilo zluradosti ni tad ni sad.
Preporuke:
0
0
78 nedelja, 27 mart 2011 13:24
Jasna
Pozdrav i Vama Mari!
Preporuke:
0
0
79 nedelja, 27 mart 2011 13:25
Radosav Stevanović
Koštunica je najčasniji i najdosledniji srpski političar u periodu posle 2000. godine, kada je po naređenju Zapada stao na čelo DOS-a. Da on tada nije bio na čelu opozicije, Milošević bi vladao još 1000 godina.
Koštunica je sprovodio istinsku patriotsku politiku zaštite vitalnih nacionalnih interesa, bio je i još uvek je jedina uzdanica ogromnog dela patriotske Srbije. Onog dela Srbije koji lije krv i znoj i tegli u jarmu koji mu je nametnula sadašnja srpska vlast. Vlast koja po svom štetočinskom delovanju i podrepaškom odnosu prema najcrnjim srpskim dušmanima nema premca u čitavoj istoriji srpskog naroda.
Koštunica je pokazao i dokazao da mu vlast nije opsesija. Kada je postao svestan da ne može sprovoditi svoje političke ideje jer nema dovoljnu političku snagu ni u Skupštini ni u Vladi, raspisao je izbore, izgubio i povukao se.
Sada je izložen naručenom linču koji svoje korene ima u Briselu, a sprovodi se preko soroševsko-DW-VoA medija iza kojih stoji državni aparat ove zemlje.
Preporuke:
0
0
80 nedelja, 27 mart 2011 13:26
Radosav Stevanović
Nastavak:
Neki od tih ciljeva su: da se unište poslednji nosioci nacionalne svesti u Srbiji, da se bezbolno prizna Kosovo, da se politička pozadina Đinđićevog ubistva nikada ne rasvetli (jer upravo ti najveći harangeri Koštuničinog progona čvrsto drže počasno mesto u toj pozadini)...
Verujem da je Koštunica razočaran koliko u Evropu toliko i u Srbiju i da je to jedan od ključnih razloga što se povukao.
Ako bi ikad iko iz one grupe političkih snaga kojoj pripadaju DSS, SRS, Dveri, 1389, Naši ... došao na vlast, pa makar i sam Koštunica, normalno je da mora računati na podršku svih simpatizera ovih stranaka i pokreta. Međutim, ogroman je broj kritika upućenih Koštunici upravo od strane mnogih komentatora koji po opštem utisku pripadaju baš tom delu patriotske Srbije. Sagledavajući sa kim bi se morao boriti, na koga oslanjati, u koga verovati, ... da sam na mestu Koštunice samo bih rekao: hvala vam na vašoj podršci, hvala vam na ponuđenoj vlasti i daleko vam lepa kuća!
Preporuke:
0
0
81 nedelja, 27 mart 2011 13:34
ludi skretničar
I samo bih još dodao nešto u vezi komentara na Koštunicinu reakciju u vezi "javnog sudskog" poziva i onih što se čude ili kritikuju ovakav odgovor šefa DSS.

Pa ne znam kako bi bilo ko od nas reagovao da ga optuže za ubistvo!? Alo ljudi, ne makar šta (u Srbiji je lopovluk, korupcija i sl., nažalost - makar šta) - ubistvo!

Koštunicu sam na ovim stranicama uglavnom kritikovao, ali u ovom slučaju mislim da je njegova reakcija blaga. Nema psovke, šamara i sl. koji je preoštar za takvu klevetu.

A što se tiče "Kolubare", C-marketa i sl., to i ovo su babe i žabe, tj. pominjanje navedenog u svetlu ove optužbe je čista relativizacija hajke koja se vodi ("dobro, možda nije ubio, ali je lopov...").
Preporuke:
0
0
82 nedelja, 27 mart 2011 13:50
bivši član
Kad je Koštunica postao predsednik vlade, odmah mi je bilo nejasno odakle je našao neke ministre za koje u stranci nismo nikad čuli. Ja sam bio samo "običan" član nikada me nije ni zanima funkcija, bio sam u DSS zbog nekih ideala. Video sam nažalost da oni koji su bili "gore", rukovodstvo, i nema neke ideale, nego su počeli malo po malo da se udaljavaju od programa zbog kojeg sam ja bio u toj stranci, a sve više da ih zanima samo vlast i materijalno što vlast nosi. Razočarao sam se i u Koštunicu jer je mnogo toga ili propustio da uradi, ili pogrešno uradio. Možemo mi ovde da se svađamo koliko `oćemo, ali izbori i narod će reći opet šta o DSS misle. I ja bi ovim aktivistima u DSS sve poverovao samo kad bi dobili podršku naroda. A kol`ko ja vidim i mogu da vidim, većina naroda (velika) ipak misli da ima boljih stranaka od DSS. Znači ipak ima nešto što nije dobro u toj politici DSS. I to nije mala greška.
Preporuke:
0
0
83 nedelja, 27 mart 2011 16:40
Vladimir
Koliko vidim, ni autor teksta ni vecina komentatora ne zeli da vidi prostu istinu. Mozda zato sto je previse prosta.

Jednostavno se fabrikuju afere, ispaljuju teske reci, optuzbe i pretnje, pa ako se neka uspesno i zakaci za nekog pojedinca, lako ce se dofabrikovati proces.
Prosto je da je Kostunica odbacio sve udice, kvazidobronamerne pozive na "pojasnjavanje" nekakvih imaginarnih, zeljenih situacija.

I ta dubina otpora neke je zabolela.

A kada se intelektualci pobune, onda je to "7. juli" za Srbiju, nisu oni "neki tamo gradjani" koji treba da peze pred svakim birokratskim papiricem, narocito ne plutokratske tvorevine koja formalno glumi drzavu.
Preporuke:
0
0
84 nedelja, 27 mart 2011 17:13
Smiljka Dragaš
VI KAŽETE:
„Doduše, reklo bi se da država ima nameru da sve te glasine ispita a po našem mišljenju to bi trebalo da bude u interesu svih onih koji sa atentatom nemaju nikave veze...“
KLjUČNE REČI:
država_glasine_naše mišljenje_atentat_interes
A KAD POMEŠATE BABE I ŽABE...:
1. Država treba da se bavi glasinama, jer po vašem mišljenju (množina?) to je interes onih koji NEMAJU veze sa atentatom? ili
2. Država treba da se bavi glasinama, jer po vašem mišljenju (množina?) to je interes onih koji IMAJU veze sa atentatom?
Preporuke:
0
0
85 nedelja, 27 mart 2011 17:41
okruglo pa na ćoše i za SNS@bivši član
Znači,kao običan član ste shvatili da ovi "gore" iz DSS vole vlast i materijalno pa je Koštunica na početku drugog mandata raspisao izbore što je Vas još više ubedilo koliko Koštunica i ovi koko njega vole vlast.

Što nam ne nabrojaste "ideale" koje je DSS "odbacio" i što nam ne otkrijete koja je stranka te "ideale" odbačene od DSS prihvatila?

Ili "ideale" SNS koju najviše voli narod, uz razliku tih ideala od "ideala" ZES koji je osvojio najviše glasova na izborima od 2008.

Što se Vi (ili ja) ovde "bunimo" protiv DS kad je njena koalicija dobila najveće poverenje naroda na izborima 2008, što znači (p Vama)da ima najbolje "ideale i politiku"? Što ne poštujete izbornu volju iz 2008?

Reći ću Vam - zato što je vaš "ideal" vlast i ne birate sredstva da je se dokopate ili ostante na njoj.
Preporuke:
0
0
86 nedelja, 27 mart 2011 18:00
Jasna
@
Eh da,eto ubedili ste me ,verujem da se neustrasivi Kostunica nasao kojim slucajem na mestu Milosevica u onom vremenu,pobedili bismo na svim frontovima,nema sumnje!
Mogu da ga zamislim tako energicnog i hrabrog sa kakvim entuzijazmom i zarom bi se suprotstavio NATO ali i imperijalistickoj azdaji!
Preporuke:
0
0
87 nedelja, 27 mart 2011 18:52
gubernator
"zdravko#

Žalosno je kad ljudi smatraju da se državljanstvo menja zbog životnog standarda.
Preporuke:
0
0
88 nedelja, 27 mart 2011 18:53
@Jasna i mari
Događaje koji su Vama i Mari (kao patriotama) smešni i slabašni a koji podsećaju kako je Milošević branio sebe i nas, neće nestati Vašim izigravanje Vange( što bi meni rekla Mari), tj.kako bi i šta bi neko drugi uradio da je bio na Miloševićevom mestu.
Na Vaše - Koštunica ne može da zaštiti ni sebe a kamoli nas, - podsetila sam Vas da ni Milošević nije uspeo da zaštiti ni sebe, ni nas Srbe gde god da smo se nalazili. Šta tu nije tačno, po logici i kriterijumima po kojima Vi "sudite" Koštunici? To su Vaši kriterijumi i zaključci,nisu moji. Ja Vam ih samo prezentujem a Vi me vređate jer Vam ne odgovara što pokazujem Baše dvostruke aršine za koje Vi tako lako i rado optužujete druge, mada im sami svesno i redovno koristite.
Preporuke:
0
0
89 nedelja, 27 mart 2011 21:29
Jasna
Ne vidim gde vidite u mojim komentarima bilo kakvo vredjanje?
Otkud vam utisak da je meni nesto smesno?Naprotiv nije smesno ,vec zalosno.Ako smatrate bilo kakvu kritiku vaseg "sveca",vredjanjem to je ipak vas problem.Vas "svetac" ne ume ni da na prozivku "zute"bulumente odgovori muski.Seselj bi takvu prozivku jedva cekao da uzvrati sa debelim argumentima.
A takva pozicija u kojoj se sad nasao Kostunica ,i u kojoj nije u stanju "da pokaze zube"i odbrani se,sa onom u kojoj je bio Milosevic,citava svetska silesija protiv njega u kombinaciji sa domacom izdajom,ipak,uz svo postovanje prema "svetom" Kostunici, nije za poredjenje.
Preporuke:
0
0
90 nedelja, 27 mart 2011 21:38
Bivšem članu
Tako je i počelo.Malo po malo.bilo je mnogo razloga za razačarenja u DSS. Kad su napravili koaliciju sa Dinkićem i g17 veliki je broj dss se razočarao. kad su prvo napravili koaliciju sa SRS jedan deo dss-ovaca se razočarao a kad su posle 3 dana rasturili tu koialiciju opet su se neki razočarali.... Šta da kažem, teško stranačke aktiviste ubediti da greše zato što je njihov zadatak da ubedjuju ostale da sami ne greše. Potpuno razumem sve koji su se u DSS razočarali jer su imali razlog. golem razlog.
Preporuke:
0
0
91 nedelja, 27 mart 2011 23:12
@Jasna i mari
Otkud vam utisak da je meni nesto smesno?

Jasna 27 mart 2011 10:41
Nemojte nas zasmejavati,sa ","Slobinom pobedom,instaliranjem NATOa na KOsovu "itd.

Ne vidim gde vidite u mojim komentarima bilo kakvo vredjanje?

Cim vam neko takne u Kostunicu spustate se na nivo LDPa.

A videli smo i sada uzivamo plodove Kostunicine "pobede" zajedno sa njegovim prijateljima iz DOSa


Videli smo i plodove Slobine muške vlasti sa kojima vas ja danas zasmejavam. Toliko je bio jak da mu je žena napravila opozicionu partiju koju je kasnije morao da uzme u vlast.

Teorija da je Milošević sve dobro radio ali su ga izdali najbliži saradnici 5.oktobra (ne Koštunica) pa je u decembru 2000 SPS dobio 6% glasova, pokazuje da ste Vi pristalica neodirljivih "svetaca".
Po potrebi,Miloševiću su ljudi i stranke iz DOSa bili PRIJATELJI U VLASTI. To ste zaboravili?
Preporuke:
0
0
92 ponedeljak, 28 mart 2011 01:36
šampioni sujete i arogancije
Jasna i "bivši član" su, nažalost, potpuno u pravu", kao i ipak velika većina komentatora. Velika većina razočaranih u DSS i Koštunicu nije razočarana bez razloga. Ogroman je spisak DSS-ovih greha, gledano sa pozicije čisto nacionalnih interesa, i prosto je neverovatna količina njihove sujete, arogancije i neprihvatanja minimuma odgovrnosti i samokritike.
Preporuke:
0
0
93 ponedeljak, 28 mart 2011 02:31
Branislav Zekic Zeka
Imao bih mnogo toga da ozbiljno
prigovorim Vojislavu Kostunici.
Drugom prilikom. Jer iza ove dirigovane
hajke stoji licno Boris Tadic. Zato ja
necu da izigravam Tadicevog kera.

Oni koji to ne shvataju, shvatice!
Preporuke:
0
0
94 ponedeljak, 28 mart 2011 02:42
Koštunica brani tekovine antifašizma i NOB-a!
Ja sam sigurna da će se svi komentatori složiti da postoje neki principi koji su iznad ovih dnevnopolitičkih. Jedan takav princip nesumnjivo je antifašizam. Sasvim je očigledno da Koštunica i DSS ne brane samo interese srpskog naroda već interese svih naroda u regionu, pa i šire. Ova monstruozna kampanja najbolji je dokaz da su neprijatelji antifašizma prepoznali Koštunicu kao poslednji stub odbrane vrednosti antifašizma koje su nesumnjivo ugrožene u poslednjih 20 godina. Kada ove današnje događaje budemo posmatrali sa vremenske distance, shvatićemo ono što danas ne vidimo, naime da je temeljni ulog u ovoj igri bio upravo - antifašizam.
Preporuke:
0
0
95 ponedeljak, 28 mart 2011 10:50
@šampioni sujete i arogancije
prosto je neverovatna količina njihove sujete, arogancije i neprihvatanja minimuma odgovrnosti i samokritike.


Šta je prihvatanje minimuma samokritike i odgovornosti? Da je DSS jedini odgovoran, bilo da je na vlasti ili opoziciji, za sva događanja od 2000 do danas?
U čemu je sujeta i arogancija? Izlasku DSS iz DOS vlasti 2001?
Zar nije preuzimanje odgovornosti što SRS i SPS nisu izgovor zapadu za otcepljenje KiM 2008 već su stranke DOSa bile u tom momentu na vlasti?
Zašto svi zaboravljate da ni Šešelj nije hteo u vlast dok ne ne vidi šta će zapad uraditi sa KiM?

DSS je dobila 11% glasova na poslednjim izborima, jasno je da su neke druge političke opcije prevagnule u Srbiji. Jasno je da je i danas evropska opcija najjača.
Najjasnije je da DSS tvrdoglavo i svesno ostaje pri svojoj politici. Zašto je to arogancija a ne stav?


Druge partije su svima "na izvolte", pa usrećite sebe i Srbiju, samo ne optužujte DSS za svoj izbor.
Preporuke:
0
0
96 ponedeljak, 28 mart 2011 11:43
@Branislav Zekic Zeka
Od pocetka to shvatam i muka mi je sto se uopste vodi ova jalova diskusija. Zar je mudro pecati se na tako jeftine laznjake od mamaca. I zlonamernom i ludom i svakojakom je jasno da se radi o progonu. Na srecu, sve je vrlo transparentno, hocu reci- providno. Misljenja sam da je Kostunica samo kolateralna meta, ciljana je Srbija kao takva i Srbi kao takvi-makakvi i "S" ce slovo uskoro biti prokazeno i zabranjeno zbog skarednih reci kojima sluzi, kao sto su: Srbija, Srbin, Svetosavlje, Sloboda... Slutim da su vec drugo ime za Srbiju smislili i iznece ga na svetlost dana kad utuku, preume ili rasteraju sve srpsko. Danas hajkaju Kostunicu, juce su nekog drugog, a sutra ce nekog od nas. Ako ne branimo Istinu, laz ce nas na kraju sve progutati.
Preporuke:
0
0
97 ponedeljak, 28 mart 2011 12:13
@Milodan
MILODANE,raduje me da je Tvoj poslednji komentar najbolji od kada se potpisujes sa tim imenom.Mislio sam da je kod Tebe odavno ugaseno svijetlo kad ono:Ti progledao!Dobro je i za Tebe i za nas,valjda nas vise neces bombardovati nebulozama!gavrilo
Preporuke:
0
0
98 ponedeljak, 28 mart 2011 12:24
Nikola Turajlić
@ Jasna
Vidim da si se upustila u bitku na dva fronta.
Juče sam pokušao da ti dodam nešto municije, ali je bio dan moderatorskog masakra (nadam se da je danas promenjena straža i da će ovo proći).
Preporuke:
0
0
99 ponedeljak, 28 mart 2011 12:41
mile
Šta da kažem, teško je stranačke aktiviste ubediti da greše zato što je njihov zadatak da ubedjuju ostale da sami ne greše. Potpuno razumem sve koji su se u DSS razočarali jer su imali razlog. golem razlog.

Ovo je sigurno napisao neko ko vodi hajku na Kostunicu. Neko ko prikriveno radi s Borisom Tadicem... Jel? E pa zato nam i ide tako kao nam ide. Ne samo dss, nego niko i nigde se ne moze pomeriti ka progresu ako ne prizna greske. Ili, ako nece da ih prizna i ne mora, ali ne sme vise da pravi greske. A DSS srlja iz jedne u drugu. I da dodam da me bas briga sto grese i sto vode takvu politiku. Sta poseju to i pozanju. A javljam se samo da kazem da ti njihovi agitatori uveravaju samo sebe u to sto rade.
Preporuke:
0
0
100 ponedeljak, 28 mart 2011 15:38
@mile
I da dodam da me bas briga sto grese i sto vode takvu politiku.


Kakvu politiku? Pustite te uopštene fraze. Za kakvu politiku se zalaže DSS i šta je loše u toj politici?
Preporuke:
0
0
101 ponedeljak, 28 mart 2011 15:52
Nikola Turajlić
@ sin Dragan
Složio bih se sa tobom da se Koštunica treba boriti sam protiv neosnovanih optužbi, ali bi to trebao činiti "pokazivanjem zuba", a ne da dozvoli da mu po običaju "deru kožu".
Medjutim on to očito nije sposoban i sakriva se iza skuta čestitih starina i ostale srpske patriotske intelektualne elite, te na takav način ove prevodi u svoje partijske simpatizere (Odbor za zaštitu lika i dela Vojislava Koštunice) umesto da isti budu nepristrani moralni arbitri režima.
Otvoreno pismo čestitih starina sa pozivom Tadiću da prestane sa primenom neostaljinističkih metoda u pravosudju (drakonske kazne navijačima, nezakoniti pritvor demonstranata, pa i učešće pravosudnih organa u medijskom linču Koštunice) imalo bi sasvim drugu težinu od potpisa na peticiji ili saopštenja o osudi progona Koštunice.
Rezultat svega toga će biti da su se tresla DSS-ova brda, a rodila se šteta za obranu srpskih interesa.
Preporuke:
0
0
102 ponedeljak, 28 mart 2011 17:39
Koštunica - žrtva islamofobije!
Mislim da svaki dobronamerni neutralni posmatrač može da uoči koliko kampanja protiv Vojislava Koštunice podseća na tzv. antiterorističku kampanju, tj. na krtaški rat koji evropski islamofobi zajedno sa SAD-om vode protiv Irana i svekolikog muslimanskog sveta! Sasvim je jasno da islamofobska Druga Srbija patološki mrzi Koštunicu zbog toga što je Koštunica simbol odbrane vrednosti istočne civilizacije koja se nalazi na udaru evropskih hordi!
Preporuke:
0
0
103 ponedeljak, 28 mart 2011 19:47
Jasna
@Nikola Turajlic
Dobra municija uvek dobro dodje,eh taj moderator!
A ja pomislila da si zaspao u jeku borbe:)

@Sampioni sujete i arogancije
Vala bas ,svaku cak i dobronamernu kritiku,da bi Kostunica trebao da bude energicniji,hrabriji,ostriji,u svojim istupima ,(a sada je ovom prozivkom imao idealnu priliku da uzvrati),dezurni DSSovci shvataju kao uvredu,obracunavaju se ovde sa nama obicnim komentatorima i "osipaju paljbu", onako kako ne umeju sa "zutima".
Zaista neshvatljiva sujeta i arogancija.
Preporuke:
0
0
104 ponedeljak, 28 mart 2011 20:04
Jasna
I ja moram da pohvalim Milodana.
Kad sam videla da je i iz Milodanovih usta,pardon tipki izletelo ono "Braco Srbi i sestre Srpkinje",zagrcnuh se.
Pomislih kad su se i drugosrbijanci setili da su Srbi krajnje vreme doslo.To ne sluti na dobro.
Preporuke:
0
0
105 ponedeljak, 28 mart 2011 23:36
sin Dragan za Turajlića
Opet ponavljam - kožu mog deteta uz ovakvu vlast, ne bi ustupio nikome da skuplja političke poene, jer svi znamo da bi deca još gore prošla da se DSS ili SRS zainteresuju za njih, samo bi još mnoga bila pohapšena. Ako bi poziv na protest bio neuspešan, a velike su šanse da bi jer je narod inertan, onda je to medveđa usluga zatočenima.

Manite se vi politike preko omladine kad se i Šešelj kao poslanik odlučio za Hag kao bolju šansu da opstane nego da ga DS i Čeda rastrgnu bez ikakvih pravila. A Šešelj je veliki igrač.

Čestite starine su uradile šta je njihovo, druga je stvar kako to Turajlić ili sin Dragan tumači i shvata.
Čestite starine i Koštunica nikad neće postati govornici kao Šešelj, nikad neće znati da udare i pokrenu teška zvona,da okupe masu. Oni će se boriti na svoj način, malo ili mnogo, loše ili dobro,u svakom slučaju jedina borba koju imamo ovog trenutka.
Ne znam koja je korist ismejati je i odbaciti.
Preporuke:
0
0
106 ponedeljak, 28 mart 2011 23:59
sin Dragan za Jasnu
Idealnu šansu da bude energicniji,hrabriji,ostriji,u svojim istupima imao SNS na mitingu 5. februara. Toma koji ima 33% podrške poslao je ljude kući da nije pomenuo ni jednu vruću temu. Nisam video ni približno žestoke kritike.
Preporuke:
0
0
107 utorak, 29 mart 2011 14:53
Nikola Turajlić
@ Jasna
Ti si nešto kao moj trbuhozborac, jer si u par rečenica sažela moje cele litanije.
Naša benevolentna kritika ima prodju kod bivših članova DSS, dok njihove pristalice ista vredja više nego drugosrbijanski medijski linč, jer je istinita i nepobitna.
Na drugosrbijanske pristalice je suvišno trošiti reči.
Prigovor arogancije i sujete za DSS-ove, odnosno drugosrbijanske pristalice, koji su učestvovali u komentarisanju teksta, ne stoji iz razloga što isti imaju nerešive probleme sa percepcijom i logičnom analizom stvarnosti, pa nisu odgovorni za svoje reči.
Zaključak bi bio da bijemo bitku koju je nemoguće dobiti, te da možemo zbog iscrpljenosti izdahnuti. Stoga bacam (bar što se tiče mene) ručnik u ring, a predlažem to i tebi.
Inače moram ti priznati da mi je Voja iz dijaspore sve simpatičniji. Svi srpski junaci su padali ničice pred časnim sudom (dobro Slobo je to govorio sedeći), a Voja im je nudio da puše srpske cigare i "izbio" oko koje je namigivalo iza poveza.
Preporuke:
0
0
108 utorak, 29 mart 2011 16:12
@za Turajlića
Ko i gde je Vama izdao tapiju na ispravnu precepciju?

Poslednji komentar mi potpuno menja mišljenje o vama.
Preporuke:
0
0
109 sreda, 30 mart 2011 11:50
@Baba se češlja
"Toma ima podršku od 33%"... to je kljucna cinjenica za izbore. To se broji. Da li je pominjao stiropor, oterao ljude kuci, ili ćutao o Kosovu, to su samo materijali kojima mogu da se bave onih 67% drugih. Ima u tom broju od 67% trecina onih koje politika uopste i ne zanima, sto ce reci u da su preostalih 50% druge opcije. Jedna opcija je tek negde deseti deo toga. Ali je dovoljno komotna da kaže kako jedino on radi ispravnu stvar. Pa, što ne dobije izbore kad je u pravu. Ko mu je kriv? Oni što mu ne veruju? Najbolje bi bilo da neko drugi dobija izbore, a da on vlada i bude predsednik vlade. To je DOS-ov princip. Nema toga više. Pobedi pa vladaj. Ili ako praviš koaliciju, moraš da budeš u toj koaliciji najjači. I ko to neće da prizna taj živi u vremenu socijalizma ili diktature.
Preporuke:
0
0
110 četvrtak, 31 mart 2011 00:21
@@baba se češlja
izborni ciklus od četiri godine još traje, na vlasti su najjače partije i u vladajućoj koaliciji je DS najjača. Odakle onda i SNS pravo da traži nove izbore kad je narod najviše verovao ZESu? Čutite i trpite i čekajte izbore, nije valjda da osporavate izbornu volju za koju se nadate da će SNS dovesti na vlast? Nećete valjda reći da bi SNS bio spreman da raspiše izbore pre kraja izbornog ciklusa poput DSS?
Preporuke:
0
0
111 četvrtak, 31 mart 2011 10:06
@@Baba se češlja
DSS je raspisala izbore kad je izgubila vecinu i podrsku u vladi. To znaju svi koji nisu kratkopamteci. Normalno je da se prevremeni izbori u takvim situacijama raspisuju, kao sto je normalno da opozicija uvek trazi izbore, jer sta bi mogla da izgubi na njima. Vlast moze da izgubi, a prava opozicija ne moze, moze samo da dobije... Samo problem je tu drugacije prirode, sto DSS-u ne pomazu ni vanredni ne redovni izbori. On se gica oko 5-6 posto, ili u najboljem slucaju do 10. A to je premalo za mesto premijera (sto je njima jedino vazno i bitno). Tih 5-6% bi moglo da bude dosta za npr. ministra dijaspore ili cak prosvete, ali tu je tacka. Ako uopste budu u prilici da sa nekima prave koaliciju, jer se lako moze dogoditi da ih Dveri pregaze u jednom Blickrigu.
Preporuke:
0
0
112 petak, 01 april 2011 00:18
@@baba se češlja
Izborni rezultati su jasni, podrška DSS je zbog raspisivanja izbora značajno opala, što mene uopšte ne bi tangiralo, da je u Srbiji bolje nego pre 3 godine.
Ne treba biti mnogo pametan pa shvatiti da marketinški lepo upakovana zapadna priča prolazi na izborima. Za mene je to vlast radi vlasti.

DSS od mene ima visoku ocenu upravo zato što ne menja svoju politiku za koju smatra da je dobra za Srbiju. Loš marketing ne znači da je i politika loša - i obrnuto.

Da je kao u reklamama, svi bi bili obučeni u "blistavo belo".
Preporuke:
0
0
113 petak, 01 april 2011 12:48
@@Baba se češlja
Drago mi je da se ne slazem s tobom. Nema tog marketinga koji moze da upakuje - nista. Moze to da prodje jednom ili dva puta, ali to je kraj. Nisu ni zuti bolji, ali kod njih je bar jasno za sta nisu, odnosno sta nece, pa se onda biraci i prema tome opredeljuju, a kod DSS se ne zna ni sta hoce ni sta nece. Jer dok su u opoziciji oni nesto nece, a kad su na vlasti onda to isto hoce... pozdrav i sve najbolje u tim marketinskim akcijama
Preporuke:
0
0
114 petak, 01 april 2011 23:32
ima ima
Nema tog marketinga koji moze da upakuje - nista

SNS marketinski prodaje i manje i gore od nista.

Da nije prpa od DSS ne bi se vi iz SNS ni osvrnuli na njih.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner